Δέκα αδιαμφισβήτητες θεάρες της ελληνικής τηλεόρασης

0
303

Όλη μας η νοσταλγία διοχετεύεται στην pop κουλτούρα και με λύπη μας δηλώνουμε πως έχουμε τα παράπονά μας από την ελληνική μυθοπλασία. Αχ, δεν τα κάνουν όπως παλιά, που ακούγαμε ατάκες σε σειρές και την επόμενη μέρα είχαν εντυπωθεί στο συλλογικό ασυνείδητο. Οι ελληνικές σειρές από τα 90s μέχρι τα τέλη των 00s προσέφεραν πολυδιάστατη απόλαυση. Ανάλαφρη σεναριακή αλλά και οικεία με έναν τρόπο που φοβόμαστε πως δύσκολα θα ξαναποτελέσει τηλεοπτικό παρόν. Σε κάθε περίπτωση, προσέφερε μερικές από τις μεγαλύτερες θεάρες της ελληνικής τιβι.

Μαζί σας. Το τι κάνει έναν τηλεοπτικό χαρακτήρα «θεότητα», είναι υποκειμενικό. Για εμάς, πάντως, ο χαρακτήρας οφείλει να έχει μεγάλες δόσεις σουρεαλισμού, αναπολογητικότητας, πρωτότυπων στοιχείων και να μη μοιάζει με κανέναν άλλο. Στην παρακάτω λίστα δεν θα βρείτε γυναίκες όπως η Σωσώ Παπαδήμα από τα Εγκλήματα ή (από πιο φρέσκες) η Αλεξάνδρα του Maestro, που παίζει να είναι δυο από τους πιο ευφυείς ρόλους της ελληνικής μυθοπλασίας, γιατί μπορεί να είναι γυναίκες που δεν μοιάζουν με καμία άλλη, «μοντέλα» που θα δίσταζε να εντάξει κανείς σε οποιαδήποτε άλλη σειρά, αλλά δεν είναι θεάρες.

Τηλεοπτικές θεάρες σίγουρα είναι οι παρακάτω δέκα. Αν βρείτε κι άλλες, αφήστε τες σε σχόλια, χωρίς δεύτερη σκέψη.

Ντένη Μαρκορά – Δυο Ξένοι

Καυστική, κάνει τη σκληρή δουλειά, τη φοβούνται και την εκτιμούν ταυτόχρονα. Ξέρει τι είναι νόμος. Τι άλλο, Φλωράνς; Το δίκιο του εργάτη. Η Ντένη Μαρκορά είναι ένας καλός ορισμός της τηλεοπτικής θεότητας. Ενός χαρακτήρα καλογραμμένου, που μπορεί να μην είναι ρεαλιστικός (δεν είναι ντοκιμαντέρ η μυθοπλασία), αλλά, διάολε, είναι πειστικός.

Φωφώ – Κωνσταντίνου και Ελένης

Η Φωφώ όπως την ερμήνευσε η Μάρθα Καραγιάννη στο Κωνσταντίνου και Ελένης ενδέχεται να είναι ένας από τους πιο οικείους sex positive χαρακτήρες. Η γυναίκα, αφού μεγάλωσε μια κόρη σαν την Ελένη, που και να μιλήσει ξέρει, και να φερθεί ξέρει (δικό σας!), δεν παράτησε τη γυναίκα μέσα της. Γκομένιζε και γοήτευε ασύστολα με τρόπο που όχι απλώς δεν ήταν χυδαίος, αλλά σε έκανε να θες να της πεις και «μπράβο κουκλάρα μου» με το σαλιάρικο ύφος του Νικόλα.

Κορίνα Μητροπούλου – Εγκλήματα

Μιλώντας για sex positivity, αξίζει να αναφέρουμε πως το έχει σχεδόν προσδιορίσει ολότελα η Μαρία Καβογιάννη, ως Κορίνα στα Εγκλήματα. Εκτός του γεγονότος ότι έφερε τη σεξεργασία στα σπιτάκια μας, μάς έκανε να γελάσουμε, να την εκτιμήσουμε, να συγκινηθούμε, μα κυρίως να ταυτιστούμε με το πολλές φορές «αβέβαιο» βλέμμα της, η Κορίνα ήταν η αποδοχή η ίδια με ανθρώπινη υπόσταση. Γενικώς, χαρακτήρας τόσο ανοιχτός στη διαφορετικότητα και σε όλο το weirdom της ανθρώπινης φύσης, δεν έχει ξαναφτιαχτεί.

Τούλα – Είσαι Το Ταίρι μου

Το Είσαι το Ταίρι μου μας χάρισε έναν από τους πιο εκνευριστικούς χαρακτήρες της ελληνικής τηλεόρασης, τη Βίκυ, αλλά και έναν από τους πιο συμπαθείς. Η Τούλα, βέβαια, είναι κάτι παραπάνω από αυτό: άνετη στο σώμα της, αφαιρεί το ταμπού από το φαγητό, καλή φίλη και συνένοχος, αβίαστα αστεία (Σοφία Βογιατζάκη είναι αυτή) και flirty πριν από την εποχή που οι γυναίκες είχαμε «επίσημα» το δικαίωμα να γουστάρουμε και να φλερτάρουμε.

Σάσα Παπαδήμα – Dolce Vita

Έχετε προσέξει πως Σάσα και Σωσώ έχουν το ίδιο ονοματεπώνυμο παρά ένα γράμμα; Μόλις το συνειδητοποιήσαμε με κάποια καθυστέρηση. Η Σάσα, σε αντίθεση με τη Σωσώ, δεν έχει ούτε μισό hater, ούτε έναν άνθρωπο που θα μπορούσε να τη χαρακτηρίσει sociopath. Με την ευχή της μέσα από το βρακί της, η Σάσα sex positive και έχοντας συνειδητά αποφασίσει πως έχει χρόνο μόνο για την απολαυστική πλευρά της ζωής, μάς έχει αφήσει ατάκες που περήφανα χρησιμοποιούμε μέχρι και σήμερα.

Πηγή: provocateur.gr