Βουλή: Σήμανε συναγερμός από απειλή για βόμβα

0
156

Συναγερμός σήμανε στη Βουλή το απόγευμα του Σαββάτου έπειτα από απειλή για βόμβα σε εξωτερικό χώρο του Μεγάρου χωρίς όμως να αναφέρεται που συγκεκριμένα.

Έδωσαν περιθώριο 45 λεπτά

Σύμφωνα με πληροφορίες, άγνωστος κάλεσε στον τηλεοπτικό σταθμό Ant1 στις 18:30 και ενημέρωσε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα στο Κοινοβούλιο, ενώ έδωσε μόλις 45 λεπτά περιθώριο στις Αρχές για να δράσουν.

Έκλεισαν δρόμοι και γίνονται έρευνες

Αυτή την ώρα έχουν κλείσει περιμετρικά οι δρόμοι ενώ δεν σταματάει το μετρό στον σταθμό Σύνταγμα. Επί τόπου σπεύδουν ΤΕΕΜ, ενώ γίνεται οπτικός έλεγχος από τις Αρχές.

Μέχρι στιγμής δεν έχει εντοπιστεί κάτι ύποπτο, ωστόσο ο έλεγχος συνεχίζεται από τις ειδικές μονάδες της ΕΛ.ΑΣ.

Πηγή: ethnos.gr