Σύμφωνα με πληροφορίες το πρώτο τεστ βγήκε θετικό ενώ αναμένεται επιβεβαίωση.
Σύμφωνα με το πρωτόκολλο αμέσως μετά την οριστική επιβεβαίωση θα δηλωθεί το κρούσμα στον ΕΟΔΥ.
Εφόσον επιβεβαιωθεί θα πρόκειται για το κρούσμα της συγκεκριμένης νόσου στην ΉπειροΠρόκειται για άνδρα 45 ετών ο οποίος βρισκόταν στην Αθήνα και επέστρεψε πριν λίγες μέρες στα Ιωάννινα οπότε και έγινε η εισαγωγή του στο ΠΓΝΙ.
πηγή: epirusgate

























