Συγκλονιστική μαρτυρία για το Νοσοκομείο Άρτας

0
314

Το Εθνικό Σύστημα Υγείας παραπέει το τελευταίο διάστημα, με δεδομένη την έλλειψη ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, την τεράστια κόπωση των υγιεινομικών μετά από δύο χρόνια και πλέον πανδημίας καθώς και την μεγάλη ”τρύπα” που έχει ανοίξει μετά και την αναστολή καθηκόντων σε μεγάλη μερίδα υγιεινομικών που τέθηκαν σε αναστολή αφού δεν εμβολιάστηκαν.

Καθημερινά πληθαίνουν τα σύμβαντα στα δημόσια νοσοκομεία για ελλείψεις αλλά και για εγκληματικές παραλείψεις με πρόσφατο παράδειγμα τον θάνατο ενός νέου ανθρώπου στην Πάτρα λόγω της αδιαφορίας τoυ προσωπικού που είχε υπηρεσία εκείνη την ημέρα στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών.

Αυτή τη φορά η καταγγελία έρχεται από το Νοσοκομείο Άρτας μέσω της δημοσιοποίησης του ασθενούς του κ.Μαγκούτη, στην προσωπική του σελίδα στο facebook η οποία και απευθύνεται στον διοικητή του νοσοκομείου.

Δείτε αναλυτικά τι έγραψε…

«Δεν  συνηθίζω να δημοσιοποιώ προσωπικά θέματα αλλά θα κάνω μια εξαίρεση γιατί αφορά το κοινωνικό σύνολο και την υγεία όλων. Είναι η επιστολή που θα αποστείλω στον Διοικητή του Νοσοκομείου Άρτας και προφανώς θα την κοινοποιήσω δημόσια.

Κε Διευθυντή του Γενικού Νοσοκομείου Άρτας.

Προσήλθα σήμερα στις 27/7/2022 και ώρα 12:00 μεσημβρινή στο Τμήμα επειγόντων περιστατικών του Νοσοκομείου Άρτας. Εκεί, στο χώρο υποδοχής και αναμονής,  μια υπάλληλος, νοσηλεύτρια, μου ζήτησε το όνομα και με ρώτησε από τι πάσχω. Της έδωσα το όνομα αλλά της ανέφερα ότι τις ιατρικές λεπτομέρειες θα τις δώσω στον γιατρό που θα με εξετάσει. Διευκρίνισα ότι τα συμπτώματα είναι παθολογικής φύσης. Παρά την επιμονή της, δεν προχώρησα σε λεπτομέρειες επειδή θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το ιατρικό ιστορικό και οι παθήσεις, είναι δεδομένα ευαίσθητα και ως διοικητής θα έπρεπε να έχετε ενημερώσει το προσωπικό σας αλλά και να δημιουργήσετε τις συνθήκες διαφύλαξής τους. Το GDPR σε ιατρικούς οργανισμούς είναι υποχρεωτικό, σαφές, αυστηρό και οφείλετε να το γνωρίζετε  και να ενημερώσετε σχετικά το προσωπικό του νοσοκομείου.

Συνεχίζω λοιπόν αναφέροντας ότι αφού έδωσα το όνομά μου, μου είπαν να περιμένω μέχρι να με φωνάξουν. Ανέμενα για ώρες στις καρέκλες αναμονής σαν  σε τούρκικο παζάρι. Φυσικά ο χώρος, εν μέσω καύσωνα και καταμεσήμερο, ήταν μη κλιματιζόμενος. Αφού οι ώρες περνούσαν, στις 15:00 απευθύνθηκα δίνοντας το όνομά μου σε νοσηλεύτρια της υποδοχής, για να πάρω την σαφή απάντηση: “Δεν έχω τέτοιο όνομα κύριε. Έχετε ώρα εδώ;” Η απάντησή μου ήταν: “Σας ευχαριστώ για τις υπηρεσίες αλλά θα αποχωρήσω”. Σας καλώ να απαντήσετε: Πρώτον, γνωρίζετε τι συμβαίνει και αδιαφορείτε; Δεύτερον, δεν γνωρίζετε αλλά θεωρείσθε Διοικητής;  Τρίτον, σκοπεύετε να ενισχύσετε με το απαραίτητο ιατρικό προσωπικό το Νοσοκομείο ώστε να παρέχετε ένα αποδεκτό επίπεδο υπηρεσιών;»