Περισσότεροι από 5,6 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέφτηκαν τη λίμνη Κόμο το 2023 και οι αριθμοί αυξάνονται συνεχώς, σύμφωνα με το γραφείο τουρισμού της Λομβαρδίας.
«Δαιμόνια» εταιρεία επικοινωνιών βρήκε ένα πρωτότυπο σουβενίρ να πουλήσει στους τουρίστες της πανέμορφης λίμνης Κόμο, το διάσημο θέρετρο της Ιταλίας.
Αποφάσισε να… παστεριώνει αέρα από την περιοχή σε κονσέρβα και να το πουλάει στους επισκέπτες.
Σε ρεπορτάζ του CΝN αναφέρεται συγκεκριμένα ότι η εταιρεία επικοινωνιών «ItalyComunica» λέει ότι παστεριώνει και εμφιαλώνει τον αέρα της γραφικής λίμνης Κόμο της Ιταλίας, πουλώντας το ιδιαίτερο αυτό σουβενίρ στην τιμή των 9,90 ευρώ το κουτί.
Κάθε κουτί αναφέρει ότι περιέχει 400 χιλιοστόλιτρα «100% αυθεντικού αέρα» που συλλέγεται από τη λίμνη Κόμο, έναν προορισμό που έχει γίνει όλο και πιο δημοφιλής στους τουρίστες τα τελευταία χρόνια χάρη στην ομορφιά του και το γεγονός ότι τραβά πολλές διασημότητες, όπως ο Τζορτζ και η Αμάλ Κλούνεϊ οι οποίοι έχουν ένα σπίτι σε κοντινή απόσταση. Εκεί γυρίστηκαν ταινίες όπως το «Casino Royale» και το «House of Gucci».
Περισσότεροι από 5,6 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέφτηκαν τη λίμνη Κόμο το 2023 και οι αριθμοί αυξάνονται συνεχώς, σύμφωνα με το γραφείο τουρισμού της Λομβαρδίας.
Σε μια προσπάθεια να αξιοποιήσει τον αριθμό των επισκεπτών, ο ειδικός μάρκετινγκ Davide Abagnale δημιούργησε αρχικά έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλούσε αφίσες για τη λίμνη Κόμο, αφού είδε τόσες πολλές αφίσες του Σαν Φρανσίσκο και του Λος Άντζελες στον μήνα του μέλιτος το 2022.
Η τελευταία του πρωτοβουλία, η πώληση κονσερβοποιημένου αέρα, στοχεύει να «δημιουργήσει ένα αναμνηστικό που θα μπορούσε εύκολα να μεταφερθεί σε μια βαλίτσα για τουρίστες» και «κάτι πρωτότυπο, διασκεδαστικό και ακόμη και προκλητικό», δήλωσε στο CNN, εκπρόσωπος της ItalyComunica.
«Δεν είναι προϊόν, είναι μια απτή ανάμνηση που κουβαλάς στην καρδιά σου», είπε ο Abagnale στο CNN, προσθέτοντας ότι μόλις οι τουρίστες επιστρέψουν στο σπίτι και ανοίξουν το κουτί, μπορούν να το επαναχρησιμοποιήσουν ως θήκη για στυλό αναμνηστικών.
Ωστόσο, δεν συμφωνούν όλοι με αυτή την κίνηση. Ο δήμαρχος του Κόμο Αλεσάντρο Ραπινέσε είπε ότι δεν θα ήταν η πρώτη του ιδέα για τουρίστες και θα προτιμούσε να πάρουν στο σπίτι άλλα αναμνηστικά, όπως τα μεταξωτά μαντήλια για τα οποία είναι γνωστή η περιοχή.
«Είναι μια νέα ιδέα, αλλά όχι για όλους», είπε στο CNN. «Αλλά ως δήμαρχος μιας από τις πιο όμορφες πόλεις της Ιταλίας, αν κάποιος θέλει να πάρει λίγο από τον αέρα του στο σπίτι, είναι εντάξει, αρκεί να έχει και όμορφες αναμνήσεις από αυτήν την περιοχή».
Πάντως το Κόμο δεν είναι το πρώτο ιταλικό τουριστικό σημείο που προσφέρει ένα κουτάκι από τον καλύτερο αέρα του. Ο Abagnale λέει ότι η ιδέα προήλθε από άλλες τοποθεσίες, όπως η Νάπολη, όπου ο τοπικός αέρας πωλείται εδώ και χρόνια.
Και το 2020, μια εταιρεία άρχισε να πουλά μπουκάλια «αυθεντικού» αέρα από την Αγγλία, τη Σκωτία, την Ουαλία και τη Βόρεια Ιρλανδία για να παρέχει στους κατοίκους του Ηνωμένου Βασιλείου στο εξωτερικό το άρωμα του σπιτιού.
Οι τουρίστες μπορούν επίσης να αγοράσουν κονσέρβες αέρα στην Ισλανδία, ενώ μια καναδική εταιρεία σημείωσε έκρηξη στις πωλήσεις της το 2015, όταν εκατοντάδες Κινέζοι πελάτες άρχισαν να αγοράζουν κονσέρβες αέρα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Πηγή: newpost