Οι πρωινές συνήθειες που θα σου αλλάξουν εντελώς τη διάθεση σε μία εβδομάδα

393

Δοκιμάστε τα παρακάτω για μία εβδομάδα και θα δείτε μεγάλη διαφορά στη διάθεσή σας!

  1. ΜΗΝ τσεκάρεις το κινητό σου με το που ξυπνάς το πρωί. Ούτε e-mail ούτε social media (είναι απίστευτο με πόση ηρεμία ξυπνάς).
  2. Όσο είσαι ακόμα στο κρεβάτι, σκέψου 3 πράγματα που έγιναν την προηγούμενη μέρα για τα οποία είσαι ευγνώμων ή περήφανος και 3 πράγματα που θέλεις να καταφέρεις να κάνω εκείνη τη μέρα- όσο μικρά/μεγάλα και αν είναι.
  3. Σηκώ από το κρεβάτι, πιες ένα ποτήρι νερό με λίγες σταγόνες στημένο λεμόνι.
  4. Κάνε 15 λεπτά yoga. Οι διατάσεις είναι αναγκαίες για τη μέση και βοηθάνε πολύ! Ένα υπέροχο youtube κανάλι είναι: YogawithKassandra, ρίξτε μία ματιά θα βρείτε σίγουρα ένα μάθημα που σας ταιριάζει, 10 λεπτά το πρωί είναι αρκετά για να νιώσετε ολοκαίνουριοι!
  5. Πιες φρέσκο χυμό πορτοκάλι.
  6. Βάλε σε φουλ ένταση τα αγαπημένα σου τραγούδια και κάνε 20-30 λεπτά διάδρομο (ή έστω 3 φορές την εβδομάδα)
  7. Κάνε μπάνιο.
  8. Φάε πρωινό/ και μπες social media.
  9. Τσέκαρε τα μέιλ και ξεκίνα τις δουλειές σου!

Ο φιλόσοφος Επίκτητος είχε πει «Όρισε στον εαυτό σου έναν χαρακτήρα κι έναν τρόπο ζωής που θα τον κρατάς είτε είσαι μόνος είτε με τους άλλους». Αυτό σας το αναφέρω γιατί μπορεί οι περισσότεροι να είμαστε κλεισμένοι μέσα στο σπίτι, οφείλουμε όμως να ξεκινάμε τη μέρα σαν να ήταν να βγούμε έξω και να πάμε στο χώρο εργασία μας. Ας μην είμαστε λοιπόν απεριποιήτοι και με πιτζάμες όλη μέρα. Φορέστε μία άνετη φόρμα, φτιάξτε λίγο τα μαλλιά σας ή πιάστε τα σε μία ωραία αλογούρα και αδράξτε τη μέρα όπως σας αξίζει!

Πηγή: Queen.gr