Pilates | Πως μερικές απλές ασκήσεις μας βοηθούν να ισχυροποιηθούμε απέναντι στις ιώσεις!

118

Άσκηση με πιλάτες τηρώντας τους κανονισμούς οι επιδράσεις της άσκησης στο ανοσοποιητικό σύστημα είναι πολυεπίπεδες, με οφέλη που προκύπτουν τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα γιατί όπως δείχνουν όλες οι μελέτες προσφέρει αντιφλεγμονώδη δράση.
Μια μεγάλη μελέτη έδειξε ότι η ήπια έως μέτρια άσκηση μείωσε τον κίνδυνο θανάτου κατά τη διάρκεια της επιδημίας γρίπης του Χονγκ Κονγκ το 1998. Το μυστικό βρίσκεται στη σύνδεση των κυττάρων που παράγει η άσκηση και που το ανοσοποιητικό σύστημα χρησιμοποιεί κατά των ιών και των βακτηριδίων.
Αυτά, κατά τη διάρκεια της άσκησης μεταφέρονται και κινούνται ταχύτερα μέσω του οργανισμού και συμβάλουν στην προστασία του. Όταν τελειώνει η προπόνηση, ο οργανισμός επανέρχεται σε φυσιολογικά επίπεδα, μα όσο πιο συχνά γυμνάζεται κάποιος, τόσο ο οργανισμός του γίνεται σταδιακά πιο ισχυρός απέναντι στους εξωτερικούς εισβολείς που απειλούν την υγεία μας.
Κατά συνέπεια, οι απλές ασκήσεις pilates μας βοηθούν να ισχυροποιηθούμε απέναντι στις ιώσεις και μπορούν να κάνουν τη διαφορά. η άσκηση προσφέρει αντιφλεγμονώδη δράση. Οι δείκτες του αίματος της φλεγμονής συνδέονται στενά με χρόνιες ασθένειες, συμπεριλαμβανομένων καρδιαγγειακών και μεταβολικών ασθενειών (καρδιακά προβλήματα και ασθένειες που συνδέονται με τη λειτουργία του εγκεφάλου και των μυών).
Η άσκηση βοηθά στην πρόληψη αυτών των τύπων φλεγμονής που σημαίνει ότι δεν μας βοηθά μόνο να ζούμε περισσότερο, αλλά επίσης μας βοηθά να απολαμβάνουμε μια καλύτερη ποιότητα ζωής καθώς μεγαλώνουμε!

Μάθετε περισσότερα από την ειδικό!
Άννα Στέφου