Τύπισσα «κατεβάζει» 19 κοτομπουκιές σ’ ένα λεπτό, κερδίζει μια θέση στο Ρεκόρ Γκίνες!

0
601

Κάτι συμβαίνει με τις κοτομπουκιές και τις κοπέλες στα 20s τους και δε μας το βγάζετε από το μυαλό.

Σίγουρα υπάρχει ένας μεγάλος έρωτας πάντως, διαφορετικά δε θα διαβάζαμε τόσο συχνά για περιπτώσεις όπως της 25χρονης Summer Monroe που τρώει μόνο nuggets στη ζωή της, ή για την Leah Shutkever που σπάει ρεκόρ. 

Και το βραβείο Γκίνες για την κατανάλωση των περισσότερων κοτομπουκιών gooooes to Leah, αφού κατάφερε να κατεβάσει 19 κοτομπουκιές μέσα σε 60 δευτερόλεπτα! Impressive, oκ, αλλά πιστεύω το καταφέρνουμε κι εμείς με λίγο παραπάνω χρόνο.

Μετατρέποντάς το σε βάρος, η 28χρονη έφαγε 352 γραμμάρια chicken nuggets, καταρρίπτοντας έτσι το ρεκόρ που κρατούσε από το 2020 το μοντέλο και συμμετέχουσα σε διαγωνισμούς γρήγορης κατανάλωσης, Nela Zisser, που ήταν 298 γραμμάρια στον ίδιο χρόνο.

 

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με το bio της Leah στο Instagram, η ίδια κατέχει 27 τίτλους Record Guinness σχετικούς με το φαγητό. Τη λες και προπονημένη στο θέμα. Μερικοί από αυτούς αφορούν την πιο γρήγορη κατανάλωση ενός λίτρου σάλτσας γκρέιβι κι ενός αγγουριού, καθώς και την κατανάλωση των περισσότερων λαζανίων μέσα σε 30 δευτερόλεπτα.

Πιο πρόσφατα λοιπόν, έκανε άλλον έναν τίτλο δικό της, αλλά δεν άφησε εντελώς ικανοποιημένο τον εαυτό της. Κι αυτό γιατί οι κοτομπουκιές που είχε μπροστά της ήταν 20, και η ίδια κατανάλωσε 19 στο χρόνο που έπρεπε. Αλλά και πάλι, κέρδισε!

Από την πλευρά του, το Guinness World Records ανέφερε σε ανακοίνωσή του:

Παρότι κατάφερε να φάει «μόνο» 19, ξεπέρασε το αποτέλεσμα της Nela που ήταν 54 γραμμάρια!

Να σημειωθεί ακόμα ότι η Leah είχε καταρρίψει ξανά ρεκόρ χάρη στις κοτομπουκιές (τη βλέπετε κι εσείς την εμμονή, έτσι;), αφού το 2020 έφαγε τις περισσότερες μέσα σε 3 λεπτά, φτάνοντας τα 775,1 γραμμάρια συνολικά. Και κάπως έτσι, έριξε τη σκόνη της στον Thomas Welborn και τα 746 γραμμάρια του!

Η ίδια έχει και κανάλι στο YouTube αφιερωμένο στο ταλέντο της (στο να τρώει λαίμαργα δηλαδή), με πάνω από 310.000 συνδρομητές! Τους οποίους λέμε να αυξήσουμε κατά 1. Για food channel μιλάμε.

Πηγή: neopolis.gr