Internet | Τέλος στις ψεύτικες ταχύτητες και τις χρεώσεις!

377

Προβλήματα στους Έλληνες καταναλωτές προκαλεί η τεράστια διαφορά μεταξύ πραγματικών ταχυτήτων ίντερνετ και εκείνων που διαφημίζουν οι πάροχοι, καθώς συχνά ταχύτητες έως 24 Mbps περιορίζονται σε μόλις 3 Mbps.

Συνήθως τα προβλήματα χαμηλών ταχυτήτων επιλύονται μέσω της αναβάθμισης του πελάτη σε διαφορετικό πρόγραμμα, πρακτική που αλλάζει πλέον ύστερα από τη θέση σε ισχύ των διατάξεων του Εθνικού Κανονισμού Ανοιχτού Διαδικτύου για τις ταχύτητες στα σταθερά δίκτυα.
Τι προβλέπεται   Σύμφωνα με την Καθημερινή,
οι πάροχοι υπηρεσιών πρόσβασης στο Διαδίκτυο θα ενημερώνουν πλέον τους συνδρομητές των σταθερών δικτύων για τις ρεαλιστικά αναμενόμενες ταχύτητες της σύνδεσής τους, και όχι μόνο για τις ονομαστικές και διαφημιζόμενες ταχύτητες.
Η ενημέρωση, που περιλαμβάνει νέους αλλά και υφιστάμενους συνδρομητές, αφορά την ελάχιστη, τη μέγιστη και συνήθως τη διαθέσιμη ταχύτητα.   25.11.2020 Τι θα συνέβαινε αν αύριο δεν υπήρχε το Ίντερνετ;
Την ίδια στιγμή, ο συνδρομητής αποκτά πλέον δικαίωμα αποζημιώσεων ή επανορθώσεων σε περίπτωση που διαπιστωθούν συνεχείς ή επαναλαμβανόμενες αρνητικές αποκλίσεις από την ελάχιστη ταχύτητα σύνδεσης, καθώς η σχετική ενημέρωση αποτελεί μέρος των όρων της σύμβασης.   Σε περίπτωση αποκλίσεων μεγαλύτερων του 30% για ADSL δίκτυα (καλώδιο χαλκού) και 20% για τις υπόλοιπες τεχνολογίες (π.χ. VDSL, οπτική ίνα προς το σπίτι-FTTH) από την τιμή της ελάχιστης ταχύτητας για την οποία ενημερώθηκε, ο συνδρομητής αποκτά και το δικαίωμα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασης, εφόσον το πρόβλημα δεν διορθωθεί εντός 30 ημερών.   Πώς θα γίνεται η αποζημίωση
Οι συνδρομητές θα μπορούν να αποζημιωθούν μέσω παροχής έκπτωσης στον λογαριασμό, επιλογής πακέτου με χαμηλότερη ονομαστική ταχύτητα, ή της επιστροφής τμήματος ή συνόλου του παγίου.
Πριν φτάσει η υπόθεση στο στάδιο της αποζημίωσης, ο συνδρομητής δύναται να υποβάλει παράπονα μέσω της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών της κάθε εταιρείας, η οποία θα εκκινεί διαδικασία ελέγχου.   Οι πάροχοι  οφείλουν να επικαιροποιούν τις τιμές των ταχυτήτων σύνδεσης τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο και οι συνδρομητές θα έχουν δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης, εφόσον υποβαθμίζονται οι ήδη παρεχόμενες ταχύτητες.

Πηγή: www.lifo.gr