Γυμναστική το πρωί | Τα οφέλη της πρωινής προπόνησης

185

Όταν ακούσω από κάποιον πως γυμνάζεται το πρωί, παραδέχομαι πως κρύβει και καλλιεργεί ένα μικρό υπερήρωα μέσα του. Το να ξυπνάς το πρωί και να κάνεις γυμναστική πριν πας στην δουλειά σου δεν είναι μία εύκολη υπόθεση.

Παρακάτω, θα αναλύσουμε πως η πρωινή άσκηση βοηθά και επηρεάζει το σώμα μας με τα οφέλη που προσφέρει.

Μεταβολισμός 

Ένας πολύ βασικός παράγοντας του να γυμνάζεσαι το πρωί είναι η ενεργοποίηση και η ρύθμιση του βασικού μας μεταβολισμού.

Ο μεταβολισμός με απλά λόγια είναι η διαδικασία με την οποία το σώμα μας μετατρέπει τα τρόφιμα που καταναλώνουμε σε ενέργεια. Όσο υψηλότερος είναι, τόσο περισσότερες θερμίδες “καίμε” σε καθημερινή βάση.Περπάτημα για 10, 15, 20, 30, 60 λεπτά την ημέρα. Ποια οφέλη έχω ανάλογα με την διάρκεια της βόλτας μου;Σε αυτό το σημείο υπάρχει μια μικρή παγίδα. Που σημαίνει πώς αν το πρωί εμείς δεν καταβάλουμε καμιά απολύτως προσπάθεια, ο μεταβολισμός μας δεν πρόκειται να αυξηθεί, ακόμα κι αν έχουμε ξυπνήσει πριν καν ανατείλει ο ήλιος.

Από την άλλη, αν αποφασίσουμε να καταβάλουμε κάποια προσπάθεια όπως το να γυμναστούμε, ο μεταβολισμός μας θα αυξηθεί, χάρη στα πρωινά επίπεδα ορμονών.

Μυϊκά οφέλη

Το πρωί οι μύες μας είναι πιο ξεκούραστοι και έτοιμοι από οποιαδήποτε άλλη ώρα της ημέρας όπως και το επίπεδο της ενέργειας μας. Όμως οι αρθρώσεις μας δεν έχουν ‘ξυπνήσει’ ακόμη. Με ένα πολύ καλό ζέσταμα έχουμε την πολυτέλεια να αναπτύξουμε τον τόνο των μυών μας και ταυτόχρονα να θωρακίσουμε τις αρθρώσεις μας.

Κύριο λόγο τις πρωινές ώρες έχουν οι αερόβιες προπονήσεις λόγο της υψηλής ενεργειακής αίσθησης που μας περιβάλει χωρίς να παραλείπονται από τα οφέλη της πρωινής γυμναστικής οι προπονήσεις μυϊκής υπερτροφίας.πως θα καταφερω να παω το πρωι για γυμναστικη - προπονηση

Προγραμματισμός

Η ένταξη της γυμναστικής στην καθημερινότητά σου είναι ο τρόπος για το κάτι παραπάνω που όλοι ψάχνουμε στο σώμα μας. Δεν έχει να κάνει σε τι προπονητικό επίπεδο βρίσκεσαι, τι είδους άσκηση και πόσο έντονα εκτελείς τις ασκήσεις.

Το απλά να εκτελείς μία μορφή άσκησης φτάνει. Εάν βάλεις την άσκηση ειδικότερα τις πρωινές ώρες ως μέρος του προγράμματός σου τότε και όλο το υπόλοιπο πρόγραμμα θα πηγαίνει καλύτερα από το να προσπαθείς να τη στριμώξεις ανάμεσα στην πίεση της καθημερινότητας.

Επίσης όλο αυτό βοηθά στον καθημερινό κύκλο του ύπνου μας. Ο τρόπος είναι απλός. Ξυπνάμε νωρίς, κουραζόμαστε νωρίς άρα θα θέλουμε να κοιμηθούμε και νωρίς. Ο ύπνος είναι ένα από τα μαγικά φίλτρα των καλύτερων αθλητών παγκοσμίως.

Ψυχολογικοί παράγοντες

Η έκκριση ενδορφινών ορμονών είναι κάτι που μας κάνει να νιώθουμε ευχάριστα μετά την άσκηση. Σκεφτείτε να ξεκινά η μέρα σας έτσι με μια ευχάριστη διάθεση και όρεξη για τη συνέχεια. Επίσης η έκθεση στον πρωϊνό ήλιο ενεργοποιεί την δημιουργία βιταμίνης D όπου ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και συμβάλλει στην καλή λειτουργία της καρδιάς μας.

Έτσι βοηθάμε το καρδιαγγειακό μας σύστημα, που με τη σειρά του μας χαρίζει περισσότερη αντοχή και μας κάνει να αισθανόμαστε πιο ζωντανοί όλη την ημέρα.

Πηγή: bestnews.gr