5 τροφές που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σου

239

Για να κάψεις λίπος στην κοιλιά πρέπει ο μεταβολισμός σου να ενεργοποιηθεί. Αυτές οι πανίσχυρες τροφές θα κάνουν το μεταβολισμό σου να “τρέχει” ταχύτερα – ενώ παράλληλα θα σε ωφελούν –, οπότε μπορεί να χάσεις ακόμη περισσότερα κιλά τους επόμενους μήνες.

1. Τόνος

“Είτε φρέσκος είτε σε κονσέρβα, περιέχει λιπαρά οξέα Ω-3, που διεγείρουν την παραγωγή λεπτίνης, μιας ορμόνης που αυξάνει την αίσθηση πληρότητας (οπότε σταματάς να τρως νωρίτερα). Επιταχύνει, επίσης, το μεταβολισμό σου” τονίζει η Αναστασία Κόκκαλη, κλινικής διαιτολόγος- διατροφολόγος Bsc Hons (ΣΡΔ). Ο σολομός, το σκουμπρί, η ρέγκα και η σαρδέλα αποτελούν επίσης καλές πηγές Ω-3.

2. Γκρέιπφρουτ

Υπάρχει λόγος που ο κόσμος έκανε δίαιτες μόνο με αυτό, αλλά δε χρειάζεται να δοκιμάσεις αυτό το υπερβολικό διατροφικό πρόγραμμα! Όμως, το γκρέιπφρουτ περιέχει ναρινγκενίνη, ένα αντιοξειδωτικό που, όπως διαπίστωσαν ερευνητές στην Κλινική Scripps στην Καλιφόρνια, βοηθά το σώμα να χρησιμοποιήσει πιο αποτελεσματικά την ινσουλίνη, διατηρώντας σταθερό το σάκχαρο του αίματος και αυξάνοντας την καύση θερμίδων. “Οι επιστήμονες μελετούν ακόμα το πώς ακριβώς μας βοηθά να χάσουμε βάρος” σημειώνει η ειδικός.

3. Στιγμιαία βρόμη

“Σε βοηθά να “κόψεις” την πείνα, αλλά τα δημητριακά ολικής αλέσεως απαιτούν επίσης περισσότερη ενέργεια για την πέψη τους, οπότε το σώμα σου καίει περισσότερες θερμίδες όταν τα καταναλώνεις” επισημαίνει η Molly Morgan, R.D., συγγραφέας του The Skinny Rules: The 101 Secrets Every Skinny Girl Knows.

4. Πράσινο τσάι

Περιέχει επιγαλλοκατεχίνη, η οποία διεγείρει το νευρικό σύστημα χωρίς να αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό. Στην επιθεώρηση Journal of Nutrition αναφέρεται ότι οι άνθρωποι που έπιναν πράσινο τσάι και ασκούνταν τακτικά έκαιγαν περισσότερες θερμίδες από αυτούς που γυμνάζονταν, αλλά δεν έπιναν τσάι. Με 3 φλιτζάνια την ημέρα μπορεί να κάψεις μέχρι και 80 θερμίδες.

5. Καυτερές πιπεριές

Οι ποικιλίες jalapenos (χαλαπένιο), habaneros (χαμπανιέρο) και cayennes (καγιέν) δεν προσθέτουν μόνο γεύση. Xάρη στo χημικό καψαϊκίνη που περιέχουν, τα λαχανικά αυτά αυξάνουν και την καύση θερμίδων. “Έρευνες δείχνουν ότι ένα καυτερό γεύμα ενδέχεται να αυξήσει το μεταβολισμό σου έως και 25% για 3 ώρες μετά την κατανάλωσή του” τονίζει η ειδικός.