Το Facebook θα προσλάβει 3 χιλιάδες άτομα για να αντιμετωπίσει την βία που “μεταδίδεται ζωντανά”

753

Μετά από μία σειρά από αυτοκτονίες και δολοφονίες που μεταδόθηκαν ζωντανά ή φιλοξενήθηκαν από το Facebook για αρκετές ώρες πριν τις “κατεβάσουν”, ο Mark Zuckerberg ανακοίνωσε ότι η εταιρεία του θα αυξήσει το προσωπικό της ομάδας “global community operations” κατά τρεις χιλιάδες άτομα μέσα στην επόμενη χρονιά.

Το προσωπικό της ομάδας τώρα θα αγγίξει τους 7,5 χιλιάδες εργαζομένους, οι οποίοι θα αξιολογούν τις “εκατομμύρια αναφορές που λαμβάνει το Facebook κάθε εβδομάδα”, το οποίο επιπλέον “θα βελτιώσει τη διαδικασία για να ολοκληρώνεται ταχύτερα”.

O Mark Zuckerberg έγραψε σε σχετική ανάρτηση ότι οι συγκεκριμένοι reviewers θα βοηθήσουν την εταιρεία του να “βελτιωθεί στην αφαίρεση περιεχομένου που απαγορεύεται να αναρτηθεί στο Facebook όπως είναι η ρητορική μίσους και η εκμετάλλευση των παιδιών”. Επίσης τόνισε ότι το Facebook θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τις αρχές και τις ομάδες των τοπικών κοινωνιών “που είναι στην καλύτερη δυνατή θέση για να βοηθήσουν όποιον το έχει ανάγκη”.

Επιπλέον, το Facebook αναμένεται να κάνει απλούστερη τη διαδικασία που τα μέλη του μπορούν να αναφέρουν προβλήματα και θα επιταχύνει την διαδικασία με την βοήθεια της οποίας οι reviewers του θα καθορίζουν ποιες αναρτήσεις παραβιάζουν τα στάνταρντ της κοινότητας. Η εταιρεία άνοιξε πριν λίγο καιρό την πρόσβαση στα εργαλεία πρόληψης αυτοκτονιών σε όλους τους χρήστες του, και ανέπτυξε ένα σύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης για να εντοπίζει ανθρώπους που ενδεχομένως επιθυμούν να αυτοκτονήσουν.

Πολλοί άσκησαν δριμεία κριτική στο Facebook για τα τελευταία περιστατικά και την καθυστερημένη ανταπόκριση του στο προβληματικό περιεχόμενο στην πλατφόρμα βίντεο του. Ο Mark Zuckerberg σε πρόσφατη ανάρτηση του αναγνώρισε το πρόβλημα λέγοντας πως “αν θέλουμε να οικοδομήσουμε μία ασφαλέστερη κοινότητα, θα πρέπει να ανταποκρινόμαστε ταχύτερα. Εργαζόμαστε για να κάνουμε απλούστερη την αναφορά τέτοιων βίντεο, ώστε να μπορούμε να λάβουμε μέτρα νωρίτερα – είτε αυτό σημαίνει να ανταποκρινόμαστε ταχύτερα όταν κάποιος το έχει ανάγκη ή να κατεβάζουμε το περιεχόμενο”.

via